علت بهم ریختن ساعت و تاریخ دی وی آر چیست؟

0123

با توجه به این موضوع که برای تماشای تصاویر ضبط شده نیاز به تاریخ و زمان روز مورد نظر را دارید ، حتما باید این نکته ی مهم را بدانید که اگر تایمر زمان و تاریخ دستگاه درست کار نکند شما نمی توانید تصاویر ضبط شده ی دلخواه خود را طبق زمانی که مد نظر دارید مشاهده کنید. پس باید توجه داشته باشید که هر چند روز یکبار حتما از طریق مانیتور این موضوع را چک کنید که بعدا دچار مشکل نشوید. 

و اما علت بهم ریختن تایمر دستگاه های مداربسته در گام اول باتری بکاپ آن می تواند باشد به این صورت که یا نیروی آن تمام شده و یا دچار فساد می شود که باید آن را تعویض کرد. نکته: ( عدم اطلاع از نحوه جایگذاری باتری امکان آسیب رساندن به آی سی تایم را دارد) و در گام دوم علت این بهم ریختگی زمانی در دستگاه می تواند آسیب رسیدن از طریق نوسانات برق به آی سی تایم دستگاه باشد که در سطر بالا اشاره ای به آن شده بود. 

با توجه به اینکه در حال حاضر از علت این مشکل آگاهی پیدا کردید با این حال پیشنهاد می کنیم حتی الامکان جهت تعویض باتری هم دستگاه خود را به تعمیرگاه های تخصصی این محصول ببرید تا با مشکلات و هزینه های احتمالی بیشتر دست به گریبان نشوید.

در وحله ی اول تشخیص ایراد دستگاه و در مرحله ی بعدی استفاده از باتری با کیفیت و تاریخ به روز و مطابق با مشخصات دستگاه و یا تعویض آی سی تایم به دست تعمیرکار متخصص، شما را از ضررهای احتمالی بیشتر در امان نگاه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *